2013. július 14., vasárnap

1.rész

*Fent a 4. számot rakjátok be.:$ Már ha akartok háttér zenét.xd*
/Sasuke/

Igen már megint egy bárban.. Komolyan mondom egyszer megölöm ezt a Suigetsut. Bezzeg edzeni nem edz ennyit, mint amennyiszer ilyen helyekre elrángat.. Gondolom a mai este is ugyanolyan lesz mint a többi. Jó sok csaj rám hajt majd, én meg majd a legjobbat hazaviszem. Hisz mint férfi, vannak szükségleteim! Na nézzük a ma esti felhozatalt.. Duci,ducibb, nincs annyi pia a Földön drágám, elmegy, műbb már nem is lehetne, rózsaszín ribanc, hmm nem is rossz.. VÁRJUNK! Az a rózsaszín ribanc ismerős volt.. Nem ez nem lehet ő.. Ahogy rázza magát.. Nem.. Nem.. Ez nem ő.. Dehogynem.. Bárhol felismerem azokat a zöld szemeket, és rózsaszín hajtincseket.. De mégis.. Mit keres itt Sakura? A hirtelen sokkból Suigetsu szavai keltettek fel.

- Látom te is azt a kis rózsaszínt nézed.. Örülnék ha az este rajtam mozogna így. Csak sajnos ott az a pasas..

Észre sem vettem azt a pasit..

/Suigetsu/

Ilyen se volt még.. Sasuke sose bámult ennyi ideig egy csajt.. Hmm szerzek neki egy jó estét, ahogy látom, a pasi elment valahova.

- Hé haver! Elment a csávó itt az esélyed!!
- Kösz Suigetsu!

/Sasuke/

Na Sakura.. Kíváncsi vagyok a magyarázatodra. 
Szegény csak pislogott amikor kirángattam a szabadba, de egy dolog sosem változik.. Sakura pontosan olyan gyenge mint volt..

- Kíváncsian várom a magyarázatod! Nem tudom miért vagyok ennyire dühös.. De ahogy ránézek.. Ez a kis top és szoknya, szinte semmit se takar.. Szinte meg sem érte felvenni. Mi lett vele??
- Én neked nem tartozok magyarázattal. Rám sem néz.. Hát kész az a nő de komolyan.. Most hogy megnézem tényleg nővé ért.. Akármennyire is idegesít, alig bírom levenni a szemem, hát a domborúbb területekről.. Na jó mit finomkodok itt? Ha már így kipakolta, kimondom, egyszerűen kiszúrják a szemeim a mellei!
- Sakura nézz rám!
- Tessék így megfelel?! Majd felemelte a fejét, és mélyen a szemembe nézett.. Ki ez a lány? A gyűlölet lerí a tekintetéről.. 
- Mi az Sasuke-kun.. Valami nem tetszik? Egyre jobban nem tudom ki ez.. Amilyen gúnnyal mondta a nevem.. Hátborzongató...
- Mit csinálsz itt egy ilyen helyen, messze Konohától? Ráadásul így?!
- Csak nem elkezdtelek érdekelni?? Vicces... Mennyi éven át próbálkoztam vele.. És most amikor látni sem akarlak.. 
- Sakura nyögd már ki!
- Dolgozok! Micsoda önelégült vigyor.. Várjunk csak.. Mit dolgozhat itt? Hisz nem csapos... Csak nem...
- Sakura te egy...
- Mi? Prosti, kurva? Ha ennyire érdekel igen! Mi lett abból a kislányból..?!
- SAKURA!! Már megint hol kóvályogsz?! 
- Kösz szépen.. Hála neked ideges lett a főnököm! Bár van egy megoldás...
Talpig elvörösödtem.. Sakura.. Megcsókolt?!

(Gomee.. Rövid lett..:S)

2 megjegyzés: