2013. július 17., szerda

2.rész

/Sakura/

Egy újabb este. Ez sem más mint a többi. Nyál csorgatva néznek a pasik, még azok is akiknek a barátnőjük is jelen van. Undorító. Bár ezt a munkaruhámnak köszönhetem.. Ha ezt lehet ruhának hívni.. Egy polót nem lehetne csinálni, ha felhasználnák az anyagot amiből a szoknyám és a topom készült..  Nagyon köszönöm Kanou.. Ja igen Kanou a főnököm. Egy perverz disznó, de ettől eltekintve egy jó ember lenne, ha nem lenne egy strici. Simán megélhetne a bár bevételéből, de ő pluszként alkalmaz 'kedvderítőket'. Amilyen befolyásos még be is vagyunk jelentve.. Szóval én egy hivatásos prostituált vagyok... Vagyis annak látnak az emberek... De igazából... Míg ezeken gondolkodtam, valami idegbeteg kirángatott.. Remek.. Még egy hülye. Mikor kiértünk felismertem ezt az állatot.. Azt hiszi megint bedőlök neki?! Ugyan már.. Azért lehetnél fantázia dúsabb Itachi.

- Kíváncsian várom a magyarázatod!  Micsoda?? Ez most valami színjáték?? Bár elég jó színész.. Ha nem tudnám meg is ijednék, hogy ilyen dühös.. De akkor belemegyek a játékodba, ha már ilyen hülyének nézel.
- Én neked nem tartozok magyarázattalDirekt kerülöm a tekintetét.. Megtanultam elrejteni az érzéseim, így csak megtudom őket játszani is nem?
- Sakura nézz rám! Hogy lehet ennyire hihető?!
- Tessék így megfelel?! Egyszerűen undorodom tőle..
- Mi az Sasuke-kun.. Valami nem tetszik? Ez egyre viccesebb.. Ahogy néz.. Mintha tényleg nem ismerne..
- Mit csinálsz itt egy ilyen helyen, messze Konohától? Ráadásul így?! Na vajon mit csinálok sok eszű..?! 
- Csak nem elkezdtelek érdekelni?? Vicces... Mennyi éven át próbálkoztam vele.. És most amikor látni sem akarlak.. 
- Sakura nyögd már ki!
- Dolgozok! 
Sakura te egy... Mintha meglepne..  Hisz nem eleve így ismerkedtünk meg Itachi?!
- Mi? Prosti, kurva? Ha ennyire érdekel igen! Kezd idegesíteni ez a kis játék..
SAKURA!! Már megint hol kóvályogsz?!  Ez az. Ez kellett még. 
- Kösz szépen.. Hála neked ideges lett a főnököm! Bár van egy megoldás...

                                    Bezzeg amikor megerőszakoltál nem pirultál el.. rohadék.


- Sakura mi a fenét művelsz??
- Ugyan már Kanou, ne legyél ilyen morci, hisz csak kóstolót adtam a kedves ügyfélnek.. Mint mondtam egy perverz disznó. Elég ha nyájasan beszélek, kicsit kinyomom a mellem, és máris kenyérre lehet kenni.
- Sakura... Tudod, nem fizet, lépj le!
- Tudom,tudom.. Nem vagyok kezdő Kanou, ne becsülj le!
- Khm.. Megkérdezhetnék valamit?
- Igen?
- Mennyibe kerülne a hölgy egy hónapra? HOGY MIVAN?!
- Elnézést, komolyan gondolja?
- Természetesen.
- Hát... Legyen mondjuk.. 3 millió.
- Rendben. Egy óra múlva hozom. És elment.. 
- Ezt te sem gondolhattad komolyan Kanou!! Legyek 1 hónapig ezzel a barommal?!!!
- Sakura tudtam hogy sokat érsz.. De hogy ennyit?! Inkább örülnél, elég jóképű a pasas. Még ha ő lenne, és nem csak álcázva egy idióta.

Egy óra múlva

- És még pontos is! Jó önnel üzletet kötni kedves Sasuke! Remélem kielégítő lesz Sakura. Ugye jó kislány leszel, és szót fogadsz az ügyfélnek? Honnan van ennyi pénze? És mit akarhat?? Hisz nem csak egy hónapra kellettem múltkor neki... Nem értem mi a terved Itachi.. De amint rájövök, szabotálom!
- Persze főnök.
- Akkor.. Mehetünk?
- Felőlem.

/Sasuke/

Ki kell derítsem hogy jutott el idáig.. 3 millió?! Ugyan már.. Szinte zsebből kifizetem. Amikor visszaértem valamin nagyon gondolkodott. Az úton túlságosan is csendben volt. Még Suigetsu idegesítő kérdéseire se reagált. Majd amikor beértünk a hálóba. (Lefeküdt az ágyra)

- Tessék tégy magadévá, csináld, amiért fizettél. Rezzenéstelen arccal, és egyhangúan mondta.. 
- Nem azért fizettem, hogy 'magamévá tegyelek'.
- Hát akkor? 
- Magam sem tudom.
- Nem tudom, én nem szoktam csak úgy heccből 1 hónapra megvenni egy embert.
- Az te vagy. Sakura.. Hogy süllyedtél idáig?


/Sakura/

- Az te vagy. Sakura.. Hogy süllyedtél idáig? Szinte fáj ahogy rám néz.. Ez nem lehet Itachi..  De akkor.. Semmit nem értek.. Még is mit akarna tőlem Sasuke?
- Mit érdekel az téged, hisz te sem vagy több, mint egy áruló! Egy ilyen ember engem csak ne vonjon kérdőre rendben?! 
- Hn.
- Látom ugyanolyan bőbeszédű vagy mint voltál. Nagy levegő.. Számolj el 10-ig... Ahogy nézem csak egy ágy van...
- Az előbbi kis jeleneted után, nem tudom ez miért zavar, ráadásul nem én lennék az első a aki veled alszik nem??
- Mint mondtam engem te csak ne vonj kérdőre.
- Nyugi a földön alszok. 
- Helyes. Jó éjt.

Másnap reggel

- Sasukeeeeee! Jó reggeeeeeeeeeeelt! Kész a reggeliii! Úristen, mi ez a nyávogás?! Hogy lehetne jó a reggel, ha egy ilyen hangra kel fel valaki?!
- Kösz Karin. Mindjárt megyek.
- Rendbeeeeen. Hallom, ahogy megy a következő ajtó elé ébreszteni.
- SUIGETSU! MOZDÍTSD A SEGGED! KAJA! Na mi az, hogy nem Sasukét kell ébreszteni máris megváltozott a hangnem? Akkor ő is csak valami fangirl lehet. Szinte sajnálom.. Tudom milyen viszonzatlanul szeretni egy ilyen bunkót. Megy tovább.. Még hányan laknak itt?!
- Juugo! Ébredj! Reggeli! Már valamivel kedvesebb ez a hangnem, de még ez sem hasonlít ahhoz ahogy Sasukével beszél.. Ha meglátja hogy valaki van nála... Vicces egy reggel lesz ez..
- Sakura gyere, reggeli.
- Oké. De előtte megkérdezhetném hol a mosdó?
- Ott. És egy ajtóra mutatott.

Kár volt tükörbe nézni. Kócos haj, a sminkem is elmosódott, és méretekkel nagyobb póló, mert ugye ruháért elfelejtettem hazamenni. Majd ma talán megkérem Sasukét hogy elmehessek értük. Nagyjából rendbe hoztam magam. Így, hogy lemostam a sminket, még szebb is vagyok, mint sminkkel. Sose láttam magam szépnek sminkkel.. Egy erős kunoichinek nem a smink kéne a legnagyobb gondja legyen.. De ugye a munkám megköveteli a sminket.. Akkor menjünk.. Sasuke már nem volt a hálóba.. Gondolom már elment enni. A hangok alapján nem volt nehéz megtalálni az ebédlőt.

- Jó reggelt.
- Jó reggelt szépség!!
- Jó reggelt Sakura! Gondolom ő lehet Juugo, őt még nem láttam, csak a Suigetsu gyereket.
- Reggelt. Sasuke! EZ meg mit keres itt??? Nem szoktam hozzá, hogy a kurváid reggelizni is maradnak.
- Hidd el, én sem önszántamból vagyok itt vöröske. 
- Karin, ő itt Sakura! És hozzá kell szokj, ugyanis marad egy ideig.
- HOGY MI VAN?! Nem elég, hogy el kell tűrjem ezt a balféket, -Itt Suigetsura mutattot- de még egy kurvával is éljek egy házban?
- Igen Karin. És most csend, ennék.
- Hn.. Az én főztömből, kurva bizony nem eszik!
- Na jó nekem most van elegem. Nehéz lenne megjegyezni hogy SAKURA?! Tudod, mint a cseresznyefavirág. Én nem maradok itt tovább. CSATT. Hoppá, ez egy kicsit hangos volt, de így volt teljes a kirohanás. Ezt csak arra használtam, hogy kimehessek, kicsit kiszellőzzön a fejem, és elmehessek pár ruháért.. Épp sétáltam ez erdőben mikor egy nem kívánatos személlyel találkoztam.

/Sasuke/

- Nem mész utána?
- Nem. Eszek. Ha lenyugszik visszajön.
- Én azért megnézem merre megy, nehogy ne találjon vissza.

/Suigetsu/

Elég nyugodtnak látszik.. Talán csak megjátszotta volna azt a kirohanást? Hirtelen megállt. És már kicsit sem tudt nyugodtnak.. Megvetést látok a szemeiben.. De kit néz?? Valaki jön ki egy fa mögül.. De hisz ez... Uchiha Itachi?!! Ennek Sasuke nem fog örülni...

/Sakura/

- Rég láttalak virágszál.
- Nem elég rég, rohadék. Itachin kívül két chakrát érzek.. Suigetsu és.. Sasuke?! Ha meglátja a bátyját.. Vagy ha Itachi kiszúrja őt.. Istenem rejtsd már el a chakrád!!!

/Sasuke/

Na jó.. Én sem értem miért de utána mentem.. Látom Suigetsu figyeli őt.. Barom. De még más is van ott.. Itachi?! Még is mit beszélnek?! Közelebb megyek, hogy halljam..

- Rég láttalak virágszál.
- Nem elég rég, rohadék
- Látom még mindig durcás vagy. De nem mondhatod, hogy nem élvezted azt az estét! Mert eléggé sikítottál egy nevet.. Hogy mi van? Ezek ketten lefeküdtek?? Mélyebbre már nem is süllyedhettél volna Sakura.. Most már nem is érdekel hogy jutott el idáig.
- Undorodom tőled Itachi.
- Biztos vagy ebben? És egy fához nyomta.
- BIZTOS.
- Mit keresel itt?
- Egy ügyfél miatt vagyok itt. Nem csak egy éjszakára vett meg.
- Értem. Gondolkodtál az ajánlatomon?
- A válaszom még mindig nem. CSATT. Ez szinte nekem fájt.
- Vedd. Le. Rólam. A. Mocskos. Kezeid.

/Sakura/

- Vedd. Le. Rólam. A. Mocskos. Kezeid. Alig bírom visszafogni magam. Már érzem ahogy a chakra kezd összegyűlni a kezeimben. De nem, nem fedhetem fel magam, hogy ninja vagyok.. 
- Mocskos? Az te vagy. Egy mocskos kurva. És nem több. Én csak felajánlottam, hogy több lehetsz ennél. A feleségem.
- ENGEDJ MÁR EL!
- Elnézést, de elengedné a hölgyet?
- Ő meg ki?!
- Az ügyfél.
- Cpf. Ne hidd, hogy ennyivel megúszod. Még találkozunk virágszál!




Abba biztos lehetsz. De a következő találkozásunkat, csak az egyikőnk éli túl.

2 megjegyzés: